YANG DATANG MELAWAT:

Hye Semua!!

Hye Semua!!
Cik Eyla Sulaiman
My photo
Semanggol, Perak, Malaysia
Assalammualaikum kpd smua.. slmt brkenalan.. n pd yg sudi mengikuti blog ak nie thanx a lot ya.... pd yg ske follow, pd yg xsuke jgn la follow oke... (:
MASIHKAH ADA CINTA

Klik link dibawah untuk baca Novel :
Powered by Blogger.

Friday, November 25, 2011

Baju Anganku Musnah!!!

K.E.C.E.W.A Melanda D.I.R.I

Pepagi lagi ( sebelum masuk kerja ) punya la excited merempit untuk pegi ambil baju yang ditempah...
akibat dh lambat.... xcheck n trus blk ke opis....
Sampai2 tue terus buka bungkusan n tengok.... dup..dap...dup...dap....
Sekali... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......
KENAPA MACAM NIE????

Kurung Moden yg straight?????
xpernah lagi ak tempah baju jd seteruk nie!!!!
Isk.... punya la xcited nak jahit manik n labuci2 dekat baju tue untuk pakai lusa, alih2 jadi macam nie.... agak2 korang la, klu jadi kat korang mcm mana? Mesti macam nak nages kan????
Kaen tue dah la mahal... isk... isk... isk... isk..... ;(

Padahal br je minggu lepas pegi ukur badan.... Rasanya berat badan xad la turun.. tp knp baju tue jadi besar sangat??? Tangan pulak xhengat panjang nye!!! Saiz badan sape la yg d ikut tue....

Memang xdapat la nk sama tema dengan kawan kite puan pengantin ahad nie... isk... sedih betul la.....


No comments:

Post a Comment


Eagle Ranch, Negeri Sembilan

Kluang, Johor

Kluang, Johor
Kahwen Kak Lynn

~True Friends~


Chenta Pic Nie ^__^