YANG DATANG MELAWAT:

Hye Semua!!

Hye Semua!!
Cik Eyla Sulaiman
My photo
Semanggol, Perak, Malaysia
Assalammualaikum kpd smua.. slmt brkenalan.. n pd yg sudi mengikuti blog ak nie thanx a lot ya.... pd yg ske follow, pd yg xsuke jgn la follow oke... (:
MASIHKAH ADA CINTA

Klik link dibawah untuk baca Novel :
Powered by Blogger.

KONGSI RESEPI

KONGSI RESEPI BERSAMA CIK EYLA SULAIMAN

Ruangan ini khas untuk kita berkongsi-kongsi resepi.. Cik Eyla Sulaiman ni tak ada la ghajin sesangat memasak kan.. Nak-nak lagi jenis masakan yang kaya dengan rempah ratus bagai.. Cik Eyla Sulaiman lebih menjurus ke arah something yang senang disediakan dan yang semestinya bahan-bahan masakan tue mudah untuk dicari / dibeli... Ye la kan.. kalau tengok apa-apa resepi pun, walaupun ada satu bahan yang kita tak tahu apa kebendanya tue secara tak langsung dah membantutkan niat kita untuk cuba resepi tue.. So, jangan risau.. semua resepi yang Cik Eyla Sulaiman kongsikan di ruangan nie sangat lah simple dan sangat-sangat mudah untuk dibuat... Jangan segan silu nak berkongsi resepi ya... :)

JOM KLIK-KLIK RESEPI KAT BAWAH NIE :-






No comments:

Post a Comment


Eagle Ranch, Negeri Sembilan

Kluang, Johor

Kluang, Johor
Kahwen Kak Lynn

~True Friends~


Chenta Pic Nie ^__^