YANG DATANG MELAWAT:

Hye Semua!!

Hye Semua!!
Cik Eyla Sulaiman
My photo
Semanggol, Perak, Malaysia
Assalammualaikum kpd smua.. slmt brkenalan.. n pd yg sudi mengikuti blog ak nie thanx a lot ya.... pd yg ske follow, pd yg xsuke jgn la follow oke... (:
MASIHKAH ADA CINTA

Klik link dibawah untuk baca Novel :
Powered by Blogger.

Tuesday, May 10, 2011

LEPAS RINDU

Hujung minggu tadi echa n baby irfan balik kampung..
seronok tak terkata la kan... maen sakan dengan budak2 tue..
echa brtambah petah brcakap n bijak.. gud girl.. 
irfan pulak makin galak merangkak.. laju tue... tapi bila ajar dia
tak tih (jalan) dia siap angkat lg kaki dia.. tanda mls nk jln..
byk akal yeh... makin suka senyum n gelak.. acah sikit pn sakan dia 
senyum... nice!!!!!  gud boy... :) wlu pn baby lg, irfan nie pandai n faham
apa yg org cakap dkt dia.. pandai ajuk pulak tue cakap kita..
masa mkn mlm tue ibu dia suap nasi dekat mulut dia, ibu dia cakap "makan tau"
irfan siap ajuk lg "akan.." ingtkn aku je yg dengar.. ibu dia pn dengar..
so xsalah la ap yang ak dengar tue kan... mcm mn rancak nya dia merangkak
mcm tue jgk la mulut dia.. ntah apa2 yang dia bebelkan agaknya...  
*peace kt achik

Byk jgk la dpt snap pic echa... pic irfan xbyk sgt.. irfan kecik sgt lg.
blum pandai posing... :) echa pulak lebih byk buat prcubaan utk
merampas olympus dr tgn achikny (aku la tue).. org suruh posing yg 
dia duk kecoh la pok pek pok pek... "nk engok.. nk engok..." 
dr mud normal kena la setting guna mud sport.. klu dia brgerak pn
gmbr still lg elok.. xpandai duk diam lgsung budak echa tue....
tp tue yg best tue.. dr dia smpai petang ahad tue smpai la ke mlm, 
asyik la melayan karenah dia.. nk tido pn dia xbagi... kena pujuk
dia dulu, duk sblh dia.. baru la dia nk tido.. tue pn siap nanges lagi..
mcm la esk pg xbole smbung maen kn.. he3.. pg esokny smbung lagi 
photoshoot.. da brsiap cantek2 so dia ad la mud nk jadi model.. kekeke
smlm jual mahal, xmao sgt.. pagi nie posing sakan yeh echa omey.. 
sekali pandang mcm miasara nasuha.... tapi 2 kali.. 3 kali pandang
it's Nur Qaisara Batrisya lah... :) ank sedara achik pn omey kn.. 
*seronok dpt pusing2 naek basikal...


Tyme diaorang nak balik tue kami duduk dekat tepi batas.. mak, abah n pian
tengah amek buah kelapa sawit dkt kebun seberang.. so duduk dulu smbil tggu
abah balik.. mak da balik dulu... echa snap pic dgn nenek.. lpas tue dengan wan
pulak... then.. lpas salam2 n cium kami semua, laju je echa nak masuk dlm kereta
tapi bole patah balik pulak tue.. tak jadi.. xmao balik.. abah dia panggil "jum"
dia cakap"xnokkkkk....." kekeke.. cute!!!!... ibu dia cakap "Jum la.. nak tggl sini mn 
kakak ada baju" echa dgn petah ny jawab smbil pegang baju dia "nie baju kakak" 
hahahaha... loyar buruk.... ibu pujuk lagi.. "pampers kakak da abis" echa pn selak 
gown dia n cakap "nie empers".. kekekekeke.. kena lagi... hurm... budak kan..
apa la yang dia tahu maksud "xad n habis".... luhur nya fikiran seorang anak kecil.
pujuk punya pujuk baru dia nak ikut ibu n abah dia balik... actually dr semalam lagi
ak ckp kt dia "echa tggl sini lah teman achik.. achik da abis "sekolah"... nak?"
echa pun dgn pntas ny ckp "Nak... oke".. ececece.. nnt meraung cr ibu dia mati aku
nk kena antar ke penang tue... he3.... tp rasanya bole kut.. hr tue pn masa ibu dia
dkt hosp lahirkn baby irfan, echa tggl dgn ak la... 24 jam dia duk peluk n ikut je 
kemana ak pegi.. tido mlm pun siap peluk ak.. takut ak tgglkan dia ataupn nenek
amek bwk tido dgn dia.. echa..echa... kak linda siap kata mcm monyet.... mn xnya
asyik melekat je dkt bdn ak nie.. geram betul dia sbb echa xnak dgn dia.. jeles... 
kekeke.... "p la kt achik ang tue..." mcm mn la achik tak rindu dkt echa.... 
bila diaorg ada, rasa terisi segala kekosongan.. n membuatkan aku lupa pada
masalah2 yang ada.... ;)

Eagle Ranch, Negeri Sembilan

Kluang, Johor

Kluang, Johor
Kahwen Kak Lynn

~True Friends~


Chenta Pic Nie ^__^