YANG DATANG MELAWAT:

Hye Semua!!

Hye Semua!!
Cik Eyla Sulaiman
My photo
Semanggol, Perak, Malaysia
Assalammualaikum kpd smua.. slmt brkenalan.. n pd yg sudi mengikuti blog ak nie thanx a lot ya.... pd yg ske follow, pd yg xsuke jgn la follow oke... (:
MASIHKAH ADA CINTA

Klik link dibawah untuk baca Novel :
Powered by Blogger.

Monday, March 21, 2011

Angin Rindu Berlagu Lagi

Walau xdpt luahkan segala rasa ini pada awk, ckup lah andai dpt menulis titip2 rasa ini

~Akal dh dpt menjawab semua persoalan yg HATI persoalkan wlu xdpt jwpan yg sebenar dr awak. HATI dh ckup berpuat hati dgn jwpn yg akal berikan~terima kasih ats sgla kenangan baek mengenai awk yg awk tgglkn bersama untuk tdk memberikn peluang kpd HATI nie utk mmbenci awk buat sepanjang hayat~ terima kasih krn membuat sekeping HATI berbahagia utk selamanya~

Sunday, March 20, 2011

Dumpling Owh Dumpling....

Resepi Dumpling

arghhhhhh..... gile la teringin nk makan dumpling skung nie...
aduhhh... sok gak ak g beli brg n masak....
nie sume start tgk dlm cite Hello!! My Lady la nieh...
diaowg asyk mkn dumpling jerk... ahahahahaha....
teringin kowt...........

Wednesday, March 16, 2011

| UNTUK AWAK |

~Untuk AWAK yg pernah hadir dlm HATI sy~
( Dan xakan pernah pergi pn dr HATI sy )

~17th July 2008 until 16th March 2011~
( Jangka Masa Yg Diambil Utk Redha dgn Keputusan Itu)

Sekarang akal sy mmg da btul2 dpt terima keputusan awk
Wlupn awk xmnjelaskn dgn baik ttg kptsan yg awk buat dlu
Just menyampaikn melalui org lain utk disampaikn pd sy..
Sy xakn slh kn awk n xakn benci atau sumpah awk dgn kata2 kesat
Sy pn xthu knp mcm tue.. mungkin sbb akal sy da dpt menjawab sgla persoalan
Yg HATI persoalkan.. n HATI sy da ckup puas dgn jwpn tue tnpa prlu dpt jwpn yg sbtulny dr awk...

Ucapan Terima Kasih Saya pada AWAK :

* terima kasih kerana kehadiran awak dalam hidup saya umpama satu rahmat yang tidak terhingga nilainya.
* terima kasih sebab sentiasa membuatkan saya marah dan ketawa dalam satu masa yang sama dengan karenah awak
* terima kasih kerana menyayangi dan mencintai saya dengan begitu banyak sekali
* terima kasih kerana selalu membantu saya tanpa mengharapkan apa – apa balasan dari saya
* terima kasih sebab selalu menghabiskan makanan yang saya sediakan untuk awak
* terima kasih kerana sentiasa menghargai setiap pemberian saya pada awak
* terima kasih kerana selalu bersabar dengan perangai saya yg kuat moody nie
* terima kasih kerana selalu mengalah dan memaafkan segala kesalahan saya pada awak

Sebelum awak ambil keputusan untuk BERHENTI DARI MELAKUKAN PERKARA DIATAS LAGI DAN BERLALU PERGI MENINGGALKAN SAYA.... DENGAN MENINGGALKAN SEGALA MEMORI BAIK MENGENAI AWAK DALAM HATI SAYA.... SEHINGGA SAYA TAK DAPAT MENCARI ALASAN UNTUK MEMBENCI AWAK SEPANJANG HAYAT NIE.. ^_^ INI PENGAKUAN IKHLAS YANG HATI SAYA LUAHKAN UNTUK AWAK..

TERIMA KASIH UNTUK SEGALA YANG PERNAH AWAK BERKORBAN DEMI SAYA...

THANK FOR GIVING ME THE WONDERFUL MEMORY FOR MY LIFE THAT WOULD NEVER HAPPEN AGAIN FOR ANOTHER TIME ACCEPT YOU GIVE ME A SECOND CHANCE


Sunday, March 13, 2011

P.R.E.S.E.N.T.A.T.I.O.N

[ Final Project ]

Alhamdullillah, kami semua dpt lalui n hadapi tempoh2 genting utk 
presentation final project semalam..
group ak merupakan group 1st yg present...
perhhh... debaran ny xusah d tanya la..
tp, nmpk je lecturer penilai yg masuk dlm lab tue,
terus hati ak rase tenang...
alhamdulillah.. dpt lecturer yg terbaik...
Thank You Allah...
moga2 semua akan dpt penilaian yg terbaik dr penilai masing2 
n hopefully dpt markah yg sewajarnya..
amin..... ^_^



*Sebelum bergerak ke kampus utk present... ^_^

 


Wednesday, March 09, 2011

CINTA

[ Title xbole blah kn?? hahaha!! ]

tapi klu di tengok dr simptom2 yg ada pd ak nie mmg tgh hot BERCINTA pn..
hahahahahaha.. nk thu spe JEJAKA yg bertuah sgt tue?????
Jeng... jeng... jeng.......
LEE DONG WOOK
knp?? xcaye????
hahahahahha......
memang die orang ny pon.....
starting dr tgk filem The Perfect Couple...
lps tue bole plak terjumpe drama My Girl bile sign in dkt Tonton.com.my tue...
mmg i love u very strong la tonton.com..
kerana kewujudan mu aku dpt tgk lg cite My Girl tue...
dh berkali2 ak tgk.. xprnah ny jemu...
ye la bile hal yg berkaitan dgn org yang kite suke / cinta nie
mne ny pernah nk rase jemu kn....
hahahahahah.. mmg ak da crazy coz him larrrr.....
hurmm... tp ad kebaikanny jugak......
BERCINTA mcm nie xpyh gado2... xde mslh...
just hepy bile tgk muke die, terhibur dgn gelagat die...
sume la tentang die....
n yang penting gambar die je la yg penuh dkt gallery lappy ak...
n semestinya pic die mghiasi background utk desktop lappy ak nieh....
I MEAN LOVE WIF LEE DONG WOOK!!!!!!!!!!!!!
Mine!!!! Love You My Mr. Right.... (:


Eagle Ranch, Negeri Sembilan

Kluang, Johor

Kluang, Johor
Kahwen Kak Lynn

~True Friends~


Chenta Pic Nie ^__^