YANG DATANG MELAWAT:

Hye Semua!!

Hye Semua!!
Cik Eyla Sulaiman

My photo
Semanggol, Perak, Malaysia
Assalammualaikum kpd smua.. slmt brkenalan.. n pd yg sudi mengikuti blog ak nie thanx a lot ya.... pd yg ske follow, pd yg xsuke jgn la follow oke... (:


MASIHKAH ADA CINTA

Klik link dibawah untuk baca Novel :

Powered by Blogger.

Sunday, April 17, 2011

Hati Bagai Dirobek2

Untuk entry kali nie terasa nak mengulas pasal novel la pulak. Seperti mana yang kawan – kawan tahu, aku nie memang la kaki novel... hu3.. sangat – sangat la teruja dengan novel. Untuk tempoh waktu nie ada la beberapa koleksi novel yang aku simpan... al-maklum lah sekarang nie aku kan masih menuntut.. so koleksi aku xad la sebanyak mana...  koleksi yang aku ada tue memang yang betul – betul aku sayang la... n tentunya novel tue adalah yang terbaik dari yang terbaik.. hahahaha... bagi aku la.. pembaca yang lain xtahu la pulak kn... seperti mana aku cintakan jalan cerita novel tue, seperti tue jugak la banyak nya cinta aku pada novel tue... walau pn dah lama beli n dah berkali – kali aku baca, tapi keadaan fizikal novel tue masih elok n nampak macam baru beli... walhal ada antaranya dah 2 tahun aku beli... siap balut lagi tue novel tue.. aku memang akan pastikan yang novel aku tue sentiasa nmpak baru.. xtahu kenapa tp alasannya mungkin sebab aku rasa novel tue adalah sebahagian dari diri aku kut...

Nak dijadikan cerita, baru – baru nie aku bagi la kawan aku pinjam salah satu dari novel aku tue... dia memang xminat novel.. so walaupun novel tue just 400 page, dia amek masa berhari – hari jgk la nak khatam.. hehehehe... tp main topic bukan la lama mna dia bc novel tue.. tp.... cara dia jaga novel tue.. aduhhh... Novels are my passion, so yg pinjam tue should take a good care of them la kan..... tapi dia... aduhh la... hancur luluh hati aku tengok dia lenyek – lenyek novel aku tue.. terasa mcm diri aku yang kena lenyek.... setiap muka surat tue aku alih dengan hati – hati.. tapi dia, siap tekan – tekan lagi tue... adoii la..... bagaikan hati aku yang di tekan – tekan.. sekembalinya novel tue ke tangan aku, aku just boleh memandang dengan hati n mata yang sayu.. rasa macam nak nanges pn ada.... tapi nak buat macam mana... benda dah jadi.. terima je la.. tapi.. novel tue adalah novel yang paling aku cinta.... uwaaaa..... sob.. sob.. isk... lepas nie memang kena berfikir berjuta kali sebelum aku pinjam kan novel tue dekat orang lain.... hurmm.. lupakn je la kesah sedih tue... kesah nie mcm lebih perit dari putus cinta rasanya.. hahahahaha..... (:

No comments:

Post a Comment


Eagle Ranch, Negeri Sembilan

Kluang, Johor

Kluang, Johor
Kahwen Kak Lynn

~True Friends~


Chenta Pic Nie ^__^